Merhaba ben de şu an gittiğim kadın doğum doktorundan yeterli bilgi alamıyorum ve ulaşmakta çok zorlanıyorum sizin gidip memnun kaldığınız önerdiğiniz var mı
Üsküdar ya da Ümraniye kadın doğum önerisi
Cevaplar
Ben Zeynep kamilde doğum yaptım ebelerde doktorlarda çok çok iyiydi. Doğumdan sonra odaya çift kişilik olanına çıkartıyorlar ama tek kalıyorsunuz hemşire eğer yoğunluk yoksa tek bırakıyoruz demişti. Ben Narin ece çakmak veya Özgür kartal a alıyordum randevuyu ikiside çok iyi doktorlar