Tetanoz aşısı

z6kpngxgvw profile picture

z6kpngxgvw |

23 haftalık gebeyim Tetanoz aşısı olmak istemiyorum olmasam bir şey olur mu arkadaşlar

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

dyg26 profile picture

Doğum yapacağınız yerin uygun şartlarda ve hijyenik olması gerekiyor. Aksi taktirde bu aşıyı yaptırmadığınızda çok ciddi sonuçları olabiliyor. Ben açıkçası bu aşıyı yaptırdım böyle bir riski almak istemedim. Yani 24. haftadan sonra da düşük riski zaten olmuyor. Bebek için kötü sonuçlar doğsa doktorlarımız önermezdi diye düşünüyorum.

Tetanoz aşısı için cevap | Momy