23 haftalık gebeyim Tetanoz aşısı olmak istemiyorum olmasam bir şey olur mu arkadaşlar
Tetanoz aşısı
Cevaplar
Doğum yapacağınız yerin uygun şartlarda ve hijyenik olması gerekiyor. Aksi taktirde bu aşıyı yaptırmadığınızda çok ciddi sonuçları olabiliyor. Ben açıkçası bu aşıyı yaptırdım böyle bir riski almak istemedim. Yani 24. haftadan sonra da düşük riski zaten olmuyor. Bebek için kötü sonuçlar doğsa doktorlarımız önermezdi diye düşünüyorum.