Tarama testleri

nqs2bshvvv profile picture

nqs2bshvvv |

Merhaba arkadaşlar 12 haftalık hamileyim hamileliğinde ikili tarama testi yada üçlü tarama testi vsvs yaptırmayanlar var mı zorunlu değil diye biliyorum yaptırmasam bi zararı olur mu yanıtlarsanız sevinirim

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

Gokdenizinannesi profile picture

Ben önce fetal dna yaptırmayı düşündüm sonrasında %1 dahi olsa yanılma payı olduğunu söylediler vazgeçtim, ikili tarama yaptırmaya gittiğimde haftamın geçtiğini söyledi doktorumuz üçlüyü de önermedi yanılma payı çok fazla dedi sonuç olarak hiçbirini yaptırmadım, yani sonuç ne olursa olsun bu bebek kabulüm dedim devam ettim çok şükür hiçbir sıkıntımız sağlık sorunumuz da olmadı, bence yaptırmayı düşünmüyorsanız yaptırmayın çünkü sağlıklı bebekte bile yanılma payı var bu da sizi hamileliğin sonuna kadar psikolojik olarak yıpratır yine de siz bilirsiniz 🙂‍↔️

Tarama testleri için cevap | Momy