956bb041 |
bebegim 2.ayına yeni girdi sürekli emmek istiyo sütüm yetmiyo diye korktum ama sıkınca süt çıkıyo.neden sürekli emmek istiyo benim gibi bu durumu yaşayan var mı
956bb041 |
bebegim 2.ayına yeni girdi sürekli emmek istiyo sütüm yetmiyo diye korktum ama sıkınca süt çıkıyo.neden sürekli emmek istiyo benim gibi bu durumu yaşayan var mı
Hiç öyle düşünme sütün yetmediğini bebeğin emmesine bağlı olarak anlayamazsın bebeğin kilosuna bez doluluğuna kaka sayısına bakarsın, 2 aylık bebeğin dünyada en tanıdık hissettiği yer senin tenin olduğu için sürekli memede durmak istemesi çok normal, sütün tabii ki yetiyordur hem o emdikçe daha çok sütün olur zaten