süt sagmak istemiyorum

b9a712b7 profile picture

b9a712b7 |

hiç süt sagmak ve poşetlemek istemiyorum buna gerçekten gerek var mı ki devamlı sütüm kesilir mi bilmiyorum ki

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

dilaraengin profile picture

Bazen bebek az emince göğüs çok şişer ve memeyi tam boşaltamaz böyle zamanlarda kullanırsan daha mantıklı. Onun dışında sürekli sağım memeyi uyarır ve bebeğin ihtiyacı dışında süt üretirsin bu sefer de hep sağman gerekir. Hiperlaktosyon da yaşanabilir mastitte ya da hiçbiri olmaz bebek sağılmış sütü içmek istemeyebilir ve sen boşa biriktirmiş olursun, sonuçta o zamanki ihtiyacına göre üreyen bir şey. Bunlar tamamen şahsi görüşlerim