b9a712b7 |
hiç süt sagmak ve poşetlemek istemiyorum buna gerçekten gerek var mı ki devamlı sütüm kesilir mi bilmiyorum ki
b9a712b7 |
hiç süt sagmak ve poşetlemek istemiyorum buna gerçekten gerek var mı ki devamlı sütüm kesilir mi bilmiyorum ki
Ben ilk ay yaptım yaklaşık 2-3 aydır sağma makinesini kullanmıyorum buzlukta ki sütleri de hiç vermek istemedim benden emmesi daha iyi gibi geliyor bana da