c18741d9 |
bebeğim iki aylık meme reddi yaşıyoruz elektrikli uygun fiyatlı makine alicam sizce hangisini almalıyım beni 1 sene yada yaza kadar idare etse yeter gün geçtikçe zayiflamasin motoru istiyorum siz kullandinkz mi hangi markayı onerirsiniz
c18741d9 |
bebeğim iki aylık meme reddi yaşıyoruz elektrikli uygun fiyatlı makine alicam sizce hangisini almalıyım beni 1 sene yada yaza kadar idare etse yeter gün geçtikçe zayiflamasin motoru istiyorum siz kullandinkz mi hangi markayı onerirsiniz
Selam ucuz diye ben kiwinin pompasını aldım ama bebeğim 3 aylık olmadan zayıflamaya başladı çekimi en son acura eller serbest pompasını aldım gerçekten diğerlerine göre uygun ve kaliteli deneyebilirsin
Yanıtlar
65562f86
evet bende acura kullandım çok memnun kaldım tavsiye ederim
Ben momcozy giyilebilir pompasını kullanıyorum (M9) ve çok memnunum. Telefon ile bağlanıp ne kadar sağım yapıldı kayıt edilebiliyor. Böylelikle bebeğim ne kadar yedi takip ediyorum. Üstelik bir pompayla problem yaşadım, yenisini hemen ücretsiz gönderdiler, diğerini iade etmemi istemediler.
Yanıtlar
c18741d9
az önce baktım fiyatı çok uçuk bana fiyatı biraz daha az olan lazım teşekkürler