Süt

54f9edd8 profile picture

54f9edd8 |

İyi geceler. 39+2 günlük gebeyim. 40ncı haftamda sezaryen olacağım. Şimdiden süt üretimimi desteklemek için neler yapabilirim?

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

Gokdenizinannesi profile picture

Şimdiden bir şey yapmana gerek yok sezaryenden sonra süt geç gelebiliyor onun içinde telaş yapmamalısın, zaten bence sütü en çok etkileyen şey su bol bol su iç yemene içmene dikkat et bebek emdikçe süt bezleri uyarılıp süt üretecektir hiç bu konuda tedirgin olma akışına bırak ve sütüm artacak sütüm bebeğimi doyuracak gibi olumlamalar yap aksini düşünme, eve geldikten sonra da kuru dut,kuru incir,kuru üzüm,kayısı bunların hepsini karıştırıp hoşaf olarak içebilirsin çok faydası oluyor 🥰🥰

Süt için cevap | Momy