Bebeğim bir kez kötü derecede pişik atlattı mantarlı pişik. Üstünden baya geçti ama hep pembe şekilde duruyor rengi düzelmiyor. Sleepy de kullandık o bitti Molfix de kullandık. şuan nolfix kullanıyoruz. Kaka yapinca beklemeden değiştiriyorum. Poposu hep pembemsi. Biraz değiştirmesem kizaracak korkusundan bez tam dolmadan değiştiriyorum, pamuk islatarak tek seferde siliyorum, bastırmıyorum her seferinde açıkta bırakıp yada üfleyip kurutuyorum ve sudokremi sürüyorum doğduğundan beri hep sudokrem sürüyorum ilk 3 ay pisiğin p si yoktu (şuan 5bucuk aylık) geceleri bazen kaka yaparsa yada çiş çok dolarsa değistiriyorum hala pembe neyi yanlış yapıyorum
Sürekli pembe pişik
İsimlerDiş
Cevaplar
905eebde
şimdi sen diyince mantarlı pişik diye benim buna benzer bı öyküm yok fakat hamilikte mantar olmuştum dış genital bölgede yani pişik olabilecek kisimlarda mantarın geçmişti fakat pembelik bende çok uzun süre kaldı. simdi bebek cildi daha hassas o yüzden daha uzun süre de kalabilir gibi geldi. biliyorum konu benzer değil ama belki faydası olur.
yaz geldi, altını bez değişiminde olabildiğince açık bırakmanı tavsiye ederim ama bnm de böyle bir tecrübem yok net bir çözüm sunamıyorum. sudocreame devam
8831e716
Söylediğiniz bezler bizde hep pişik yaptı primaya geçtik rahatladık tavsiye ederim