merhabalar 40.haftamdayım hiç açıklığım yok suni sancı verecekler açıklık olur mu bilmiyorum hiç açıklık olmadığı halde suni sancı çekip açıklığı ulaşıp normal doğum yapabilen var mı aramızda?
suni sancı
Cevaplar
Merhaba canım arkadaşım şimdiden kolay doğum diliyorum sana :) ben 40+4 te hiç açıklığım olmadan suni sancıyla doğurdum, sabah başladık sancıya akşam bebeğimi sağlıkla kucağıma aldım.Öncesinde doktorumla konuştuğumda %0 ihtimal verdi çünkü hiç açıklığım yoktu ama doğum gününü planladığımızda o zamana kadar sürekli olarak normal doğumu hızlandıracak şeyler yaptım,yürüyüş,hurma ananas tüketmek, pilates topu (ciddi işe yarıyor) ve bence kesinlikle cinsel ilişki, denedik ve sabahına nişan gelmişti, sonrasında planladığımız gibi yatışım yapıldı suni sancı verildi, sana suni sancıyı öcü gibi gösteren çok olacaktır bence onlara asla aldanma çünkü normal sancıdan bir farkı olduğunu düşünmüyorum, kalbinin sesini dinle başka seslere kulağını tıka, Bebek ve sen iyi olduğun sürece inşallah normali yaparsın 🙂↔️🙂↔️