16bcb225 |
24+6 gebeyim şükür doktorum bir sıkıntı gormedi ancak bazen sulu akıntı geliyor özellikle tuvaletten sonra bu durumu yaşayan var mı
16bcb225 |
24+6 gebeyim şükür doktorum bir sıkıntı gormedi ancak bazen sulu akıntı geliyor özellikle tuvaletten sonra bu durumu yaşayan var mı
2a0d0523
gayet normal bende de olmuştu
726be204
Benimde 24 haftalarda bir anda ıslaklık geliyordu doktorum bebeğin suyunu takip etti azalma varmı diye herhangi bir sıkıntı yoktu çok şükür şuan 31 haftalık olduk hala devam ediyor o su gibi akıntı endişelenme doktorun zaten söylerdi