Su içimi

b9d6ede3 profile picture

b9d6ede3 |

11+6 hamileyim hala su ıcımınde problem yaşıyorum 0.50ml ancak içebiliyorum bebeğin için bi sıkıntı olur mu acaba? Çok endişeleniyorum

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

Cedi profile picture

Ben de ilk dört ay midem bulandığı için su içemiyordum ama onun yerine hoşaf çorba gibi sulu şeyler içmeye çalışıyordum bir sorun yaşamadım bebeğin gelişimi ve suyuyla ilgili sulu gıdalar ve içecekler tüketebiliyorsanız onlar da yardımcı olur

Su içimi için cevap | Momy