2b5ce7bc |
Spiral kullanan var mı. Çok tedirginim beni çok geriyor taktırma düşüncesi Birde özel hastanede fiyalar nasıl acaba bilgisi olan var mı
2b5ce7bc |
Spiral kullanan var mı. Çok tedirginim beni çok geriyor taktırma düşüncesi Birde özel hastanede fiyalar nasıl acaba bilgisi olan var mı
Merhabalar bende yaklaşık 2 ay önce taktırdım, özel hastanede 10 bin civarı diye duymuştum arkadaşlarımdan ama ben şehir hastanesinde taktırdım. süreç şöyleydi sabah gidip doktora muayene oldum korunmak ve spiral taktırmak istediğimi söyledim kan verdim sonucu çıktı öğleden sonra beni aile planlamasına yolladı ve oradaki ebe spirali taktı 5 dakika bile sürmüyor ama birazcık canınız yanabilir regl ağrısı gibi ağrı oluyor çok normal zaten, sonrasında doktor kontrol etti usg ile o kadar.Yani bence özele gidip bir ton para vermeye hiiiç gerek yok 🥰
Yanıtlar
2b5ce7bc
Bakır ya da hormonlu spiral neye göre belirleniyor peki bilginiz var mı? Birde spiral den sonra ayda 2 kez regl oluyorum diyenleri çok duydum bu da beni tedirgin ediyor. Doğumdan önce reglim günü gününe düEnli olurdu. Doğumdan sonra da çok bozuldu sayılmaz aslımda ama doğum kontrol hapı kullandım 4 ay dır o kadar sık ara kanama oldu ki lekelenme daha doğrusu. Spiral de de yine aynısı olur diye tedirginim
Doktor bana bakır takacağını söyledi hormonlu spiral regl olup çok fazla kanaması olanlara takılıyormuş ben de doğumdan sonra regl olmamıştım henüz doktor bakırın daha uygun olacağını düşündü takıldı spiralden sonra ilk reglimi oldum regl takvimi tuttum o takvime göre de aynı günde oldum yani bence regli çok etkilemiyor
2b5ce7bc
Teşekkürler ☺️
ben hamile kaldım devlet hastanesinde taktırmıştm ama şu an hamileyim 😄 Allah nasip ederse hiç bişey korumuyor kısacası 😄
Yanıtlar
2b5ce7bc
Evet işin birde o yönü var kayma oynama olabiliyor muş. Spiral işi bana çok tedirgin edici geliyor çok kararsızım. Sizin durumunuzda da ne denir bilemedim. ☺️ sağlıcakla kucağınıza alın inşallah
amin 😊
bende devlet hastanesine gidip spiral taktırmak istiyorum dedim 5 dakika süren bi işlemde ben acı ağrı vs. yaşamadım 1 ay sonra mutlaka kontrole çağırdı kayma olabiliyormuş
Yanıtlar
2b5ce7bc
Spiralden sonra spor yapma ağır kaldırma vs. Gibi şeyler diyolar ne kadar doğru bilmiyorum tabi. Doktor bu tarz bişey söyledi mi
ilk bi kaç gğn ağır kaldırma ev işi yapma yani ayakta çok durmaki kayma olmasın dedi bu hafta kontrole gidicem artıl
benimki 2 senedir duryordu valla ama iş yapmayla alakası yok kaymanın ya sürekli kontrole gitmek lazım