0fd44715 |
Bebeğim erken doğduğu için silikon uçla emiyordu, 2 buçuk aylık oldu hala onunla emiyor. Gaz yapar diyenler var, silikon uçla emzirip sorun yaşayan ya da bıraktırma konusunda tecrübesini paylaşabilen olursa çok sevinirim🥲
0fd44715 |
Bebeğim erken doğduğu için silikon uçla emiyordu, 2 buçuk aylık oldu hala onunla emiyor. Gaz yapar diyenler var, silikon uçla emzirip sorun yaşayan ya da bıraktırma konusunda tecrübesini paylaşabilen olursa çok sevinirim🥲
Benimki de asla meme almadı mecbur emsin diye silikon uç kullandım. Ara ara gece emzirmelerinde denedim ama almadı silikonsuz. Şu an 7 aylık olduk hâlâ silikon uç kullanıyoruz. Doktoruma da sordum emsin yeter ki sorun olmaz almıyorsa memeyi dedi. Rahatsız edecek şekilde gaz yaptığını düşünmüyorum ben bir sorun yaşamadım. Hatta göğüs ucu yaram da çok çok az oldu böyle emzirdiğim için. Ama tabii bıraktırılabiliyorsa bıraktırılmalı. Biz başaramadık…