0fd44715 |
Bebeğim erken doğduğu için silikon uçla emiyordu, 2 buçuk aylık oldu hala onunla emiyor. Gaz yapar diyenler var, silikon uçla emzirip sorun yaşayan ya da bıraktırma konusunda tecrübesini paylaşabilen olursa çok sevinirim🥲
0fd44715 |
Bebeğim erken doğduğu için silikon uçla emiyordu, 2 buçuk aylık oldu hala onunla emiyor. Gaz yapar diyenler var, silikon uçla emzirip sorun yaşayan ya da bıraktırma konusunda tecrübesini paylaşabilen olursa çok sevinirim🥲
bnde o şekil emziriyorum yeterli emsin die 2 buçuk aylık olduk vlla ne yaparsam yapoyim gazı oluyor bol bol kimyon icmeme rağmen