sigara ve hamilelik

Hamilelik PsikolojisiDoğum
zeynep.cesur56 profile picture

Öğrendiğimde 6 haftalık hamileymişim yani bu zamana kadar sigara ve kafein tüketimi yaptım tabikide öğrendikten sonra sigarayı nerdeyse az derece de içtim ama yakmadım hususi sigara umarım bir şey olmaz bu konuda fikri ve yardımcı olabilecek birisi var mı düşünce veya yorum olarak ☺ en azından sigara yakmıyorum ama bazen de canım sen çekiyor çekince 1 dal yakıyorum ama canım çekince tabikide

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

170f616f profile picture

170f616f

bende 12 haftalık hamileyim ve sigara kullanıyordum taki annemin ben sizin için nelere katlandım sen bebeğin için sigaraya mi katlanamiyacaksin dediği gundendir yani 2 aydan fazla oldu bırakalı ondan önemli değilmiş ve canım çekiyor yalan değil ama ben elimi karnıma koyup senin için icmiyecem diyerek içmiyorum inşallah bırakırsın sende

Yanıtlar

zeynep.cesur56 profile picture

inşallah bırakırım ama hususi yakmıyorum sadece can çekmesi de gideydi yoksa rahat durabiliyorum ya sigarasız nedense

serminyildiz56 profile picture

20 yıldır içiyorum 4 mayıs günü transferim oldu o günden beri hiç içmedim şuan hamileyim benim de canım çok istiyor ama iradeli davranıyorum. aklıma geldikçe su içiyorum ama zamanla krizler azalıyor bazen hiç aklıma gelmiyor bazen de çok canım istiyor ama bebeğim için içmeyeceğim. içmek için doğduğu anı bekliyorum ☺️

Yanıtlar

zeynep.cesur56 profile picture

bende öyle yapayım o zaman bugünden itibaren bende doğduğu anı bekliyem ☺ insan değişik hissediyor zaten içincede vicdan çekiyor bende tavsiyeni dinleyip öyle yapcam zateb çok zorlanmıyorum çok içme krizi gelmiyor ama haklısınız ya ☺

zeynep.cesur56 profile picture

hayırlı olsun gözün aydın olsun ☺ sanada tekrardan 🤎

b9b3d9b1 profile picture

b9b3d9b1

Sigarayi hafife almayalim. Sizin “az” dediginiz nohutnkadsr bebegin cigerini 10 defa doldurur.

Yanıtlar

zeynep.cesur56 profile picture

tabikide bunun bilincinde olduğum için zorlandığım oluyor ama yine de vicdan yaptığım için içmemeye gayret gösteriyorumm

b9b3d9b1 profile picture

b9b3d9b1

Kimseyi yargılamıyorum bu arada. Doğruları söylemek istiyorum sadece. Sağlık konusu çok yanlış bilinen bir şey. Sağlık yıllarca inşa edilir ya da yıkılır. Kimse sigaradan 1 günde ölmez ama en büyük ölüm sebepleri hala sigaraya bağlı yıllar içinde gelişen şeyler. Bebeklerimize yapmamallıyız kul hakkına da girer minicik bebek daha dünyaya gelmeden ona gitmesi gerekenden daha az oksijen gönderiyoruz. Ben kendi çocuğuma bunu yapmazdım. Yapmadım.

zeynep.cesur56 profile picture

haklısın denemeye çalışıyorumm valla ☺ biliyorum sonuç olarak gerçekleri de söylüyorsun ☺

dnsnsnwmwmw profile picture

bizim tüm akrabalar sigara kullanarak doğum yaptı hepsi sağlıklı

Yanıtlar

b9b3d9b1 profile picture

b9b3d9b1

sağlıklı derken ne demek istediğiniz önemli. iki kol iki bacak oldu diye sağlıklı sanıyorsunuz. Sonra 30unda merdiven cıkarken zorlanmalar, astım ve koah, 45inde inme, 50 olmadan kalp krizi. Siz doğan bebek yamuk doğmadı diye sağlıklı sanıyorsunuz.

zeynep.cesur56 profile picture

benim sağlıkçı arkadaşlarim var aynı zamanda kadın doğum ebeleri kendileri de içiyor ve dediğin gibi çocukları sağlıklı şaşırtıcı bir şekilde

zeynep.cesur56 profile picture

sağlıklı derken ne demek istediğiniz önemli. iki kol iki bacak oldu diye sağlıklı sanıyorsunuz. Sonra 30unda merdiven cıkarken zorlanmalar, astım ve koah, 45inde inme, 50 olmadan kalp krizi. Siz doğan bebek yamuk doğmadı diye sağlıklı sanıyorsunuz.

- b9b3d9b1

sende haklısın ne deyim ki valla 🥺