Öğrendiğimde 6 haftalık hamileymişim yani bu zamana kadar sigara ve kafein tüketimi yaptım tabikide öğrendikten sonra sigarayı nerdeyse az derece de içtim ama yakmadım hususi sigara umarım bir şey olmaz bu konuda fikri ve yardımcı olabilecek birisi var mı düşünce veya yorum olarak ☺ en azından sigara yakmıyorum ama bazen de canım sen çekiyor çekince 1 dal yakıyorum ama canım çekince tabikide
sigara ve hamilelik
Cevaplar
170f616f
bende 12 haftalık hamileyim ve sigara kullanıyordum taki annemin ben sizin için nelere katlandım sen bebeğin için sigaraya mi katlanamiyacaksin dediği gundendir yani 2 aydan fazla oldu bırakalı ondan önemli değilmiş ve canım çekiyor yalan değil ama ben elimi karnıma koyup senin için icmiyecem diyerek içmiyorum inşallah bırakırsın sende
Yanıtlar
inşallah bırakırım ama hususi yakmıyorum sadece can çekmesi de gideydi yoksa rahat durabiliyorum ya sigarasız nedense
20 yıldır içiyorum 4 mayıs günü transferim oldu o günden beri hiç içmedim şuan hamileyim benim de canım çok istiyor ama iradeli davranıyorum. aklıma geldikçe su içiyorum ama zamanla krizler azalıyor bazen hiç aklıma gelmiyor bazen de çok canım istiyor ama bebeğim için içmeyeceğim. içmek için doğduğu anı bekliyorum ☺️
Yanıtlar
bende öyle yapayım o zaman bugünden itibaren bende doğduğu anı bekliyem ☺ insan değişik hissediyor zaten içincede vicdan çekiyor bende tavsiyeni dinleyip öyle yapcam zateb çok zorlanmıyorum çok içme krizi gelmiyor ama haklısınız ya ☺
hayırlı olsun gözün aydın olsun ☺ sanada tekrardan 🤎
b9b3d9b1
Sigarayi hafife almayalim. Sizin “az” dediginiz nohutnkadsr bebegin cigerini 10 defa doldurur.
Yanıtlar
tabikide bunun bilincinde olduğum için zorlandığım oluyor ama yine de vicdan yaptığım için içmemeye gayret gösteriyorumm
b9b3d9b1
Kimseyi yargılamıyorum bu arada. Doğruları söylemek istiyorum sadece. Sağlık konusu çok yanlış bilinen bir şey. Sağlık yıllarca inşa edilir ya da yıkılır. Kimse sigaradan 1 günde ölmez ama en büyük ölüm sebepleri hala sigaraya bağlı yıllar içinde gelişen şeyler. Bebeklerimize yapmamallıyız kul hakkına da girer minicik bebek daha dünyaya gelmeden ona gitmesi gerekenden daha az oksijen gönderiyoruz. Ben kendi çocuğuma bunu yapmazdım. Yapmadım.
haklısın denemeye çalışıyorumm valla ☺ biliyorum sonuç olarak gerçekleri de söylüyorsun ☺
bizim tüm akrabalar sigara kullanarak doğum yaptı hepsi sağlıklı
Yanıtlar
b9b3d9b1
sağlıklı derken ne demek istediğiniz önemli. iki kol iki bacak oldu diye sağlıklı sanıyorsunuz. Sonra 30unda merdiven cıkarken zorlanmalar, astım ve koah, 45inde inme, 50 olmadan kalp krizi. Siz doğan bebek yamuk doğmadı diye sağlıklı sanıyorsunuz.
benim sağlıkçı arkadaşlarim var aynı zamanda kadın doğum ebeleri kendileri de içiyor ve dediğin gibi çocukları sağlıklı şaşırtıcı bir şekilde
“sağlıklı derken ne demek istediğiniz önemli. iki kol iki bacak oldu diye sağlıklı sanıyorsunuz. Sonra 30unda merdiven cıkarken zorlanmalar, astım ve koah, 45inde inme, 50 olmadan kalp krizi. Siz doğan bebek yamuk doğmadı diye sağlıklı sanıyorsunuz. ”
- b9b3d9b1
sende haklısın ne deyim ki valla 🥺