Sezeryan

d637032b profile picture

d637032b |

10 temmuzda sezeryan olacağım. Çok korkuyorum iğneden falan değil uyanıkken ameliyat olmaktan. Ve sonrası oluşacak ağrılardan falan. Doktor 2 güne toparlarsın ağrıların geçer diyor. Genel anestezi istedim olmaz dediler. Sezeryan olanlar nasıl süreci geçirdi?

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

hsbe.inan profile picture

Teşekkür ediyorum cevabınız için🙏🏻