hayırlı geceler, 28 haftalıkken şeker yüklemesinde normla çıkmıştı şekerim. şimdi fazla şeker tükettiğimi düşünüyorum yarın kan vericem, ben gibi kendini tutamayan tatlı çikolata tüketen var mı acaba. bebeğim için de korkuyorum ama dayanamıyorum 😥
şeker tüketimi
Cevaplar
5490d178
Hayırlı geceler canım. Ah o tatlı krizleri yok mu... Hamileliğin o son aylarında insana bir haller oluyor, sanki dünyadaki bütün çikolataları yesen doymazmışsın gibi hissediyorsun. Ben de şeker yüklemesini temiz atlattım diye rahatlayıp tatlıya öyle bir gömülmüştüm ki sorma, dolabın kapağında çikolata arıyordum sürekli. Yüklemenin normal çıkması çok güzel bir kere, içini ferah tut. Yarın zaten tahlil verecekmişsin, değerlerini görüp iyice rahatlarsın. Bebiş için de kendini böyle yiyip bitirme, o yaşadığın stres inan yediğin iki parça çikolatadan daha yorucu ikiniz için de. Vicdan azabı çekme lütfen, hamileyiz sonuçta, hepimizin o iradesini kaybettiği dönemler oluyor. Bundan sonra en azından tatlı krizlerini meyveyle falan biraz daha masum atlatmaya çalışırsın. Yarın doktorundan güzel haberler alırsın inşallah, hiç sıkma o güzel canını. Ama yine de azalt :) suçlu hissetmeden. Zaten içinde bir mucize byüyor, neleri başarıyor vücudun bunu da başarır