4894957b |
Sezaryan olalı 3.5 ay olucak ve son 3 haftadır yoğun akıntım var çoğunlukla iç çamaşırımı ıslatıyor ve koku yapıyor. Doğumdan sonra bunu yaşayan var mı?
4894957b |
Sezaryan olalı 3.5 ay olucak ve son 3 haftadır yoğun akıntım var çoğunlukla iç çamaşırımı ıslatıyor ve koku yapıyor. Doğumdan sonra bunu yaşayan var mı?
Dikiş yerinizde mi
4894957b
“Dikiş yerinizde mi ”
- cjjvs4mssk
vajinal akıntım var sezaryan dikiş yerimde değil
Yanıtlar
Bir kadın doğum uzmanı tarafından iç dikişlerinize de bakılması gerekiyor. Ayrıca bir idrar tit ve crp bakılması lazım. Akıntının katı yada sıvılığı da önemli. Çok ciddi bir şey olacağını zannetmiyorum ama en kısa sürede gitmenizi tavsiye ederim