Sancılarım

GebelikRiskli Gebelik
seboistmali profile picture

35+2 haftalık oldum iki gündür sancılar oluyor oturuken ve yürüyüş yaparken aniden ağrı oluşuyor sizce normal midir ?

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

goncagoncam5 profile picture

dra sormanda yinede fayda var ama yalancı dogum kasılması rahim kendini hazırlıyor olabilir bebek bi yerde toplamiyormus gibi de oluyor yani bana oyle olmuştu dr rahim kendini hazirliyor demişti sağlıkla gelsin

e8594758 profile picture

ben de 37 ye giricem gayet normal rahim kendini hazırlıyor ileriki haftalarda daha da fazla oluyor