Sab simplex kullananlar

10AGKJ99 profile picture

10AGKJ99 |

Merhabalar, bu damlayı kullanan faydasını gören var mı ? Bebeğim 18 günlük bunu kullanınca tamam gaz çıkarıyor ama hem saatlerce uğraşıyor kıpkırmızı kesiliyor hem de müshil etkisi gibi çok fazla üst üste kaka yapıyor bunları yaşayan var mı?

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

sumeyyealtas.96 profile picture

5 buçuk aylık oğlumda kullanıyorum keşke daha erken başlasaydım demiştim , biz çok faydasını gördük. 6 saat arayla 10 damla veriyorum .