bed0a0cf |
merhaba arkadaşlar 8 haftalık hamileyim dün kanama şikayeti ile Dr gittim düşük riski var dedi ve progestan başladı bu ilacı kullanan var mı bu ne için bu şekilde olup olup aynı durumu yasadiysaniz bilgi verebilir misiniz
bed0a0cf |
merhaba arkadaşlar 8 haftalık hamileyim dün kanama şikayeti ile Dr gittim düşük riski var dedi ve progestan başladı bu ilacı kullanan var mı bu ne için bu şekilde olup olup aynı durumu yasadiysaniz bilgi verebilir misiniz
Amin inşallah çok teşekkür ederim 🥰