progestan

bed0a0cf profile picture

bed0a0cf |

merhaba arkadaşlar 8 haftalık hamileyim dün kanama şikayeti ile Dr gittim düşük riski var dedi ve progestan başladı bu ilacı kullanan var mı bu ne için bu şekilde olup olup aynı durumu yasadiysaniz bilgi verebilir misiniz

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

asli1453yuksel profile picture

Kadın doğum doktorum iğnenin eskiden verildiğini ama daha sonraki araştırmalarda erken çocukluk döneminde otizm ve hiperaktivite bozukluğuna yol açtığını tespit edildiğini ve kaldırıldığını şu an sadece daha düşük dozlarda ve güvenli olarak hap ve fitil şeklinde kullanıldığını söyledi .. Bende araştırdım ve bu konularda yazılan makaleler olduğunu gördüm.. Şu an ki kullanılan fitil ve hapı güvenle kullanabilirsiniz...