progestan

bed0a0cf profile picture

bed0a0cf |

merhaba arkadaşlar 8 haftalık hamileyim dün kanama şikayeti ile Dr gittim düşük riski var dedi ve progestan başladı bu ilacı kullanan var mı bu ne için bu şekilde olup olup aynı durumu yasadiysaniz bilgi verebilir misiniz

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

asli1453yuksel profile picture

Güzel düşünün güzel olsun... Bende çok korkuyordum ama sadece korku bize ve bebeğimize zarar veriyor.. Stres yaptıkça beyin kortizon salgılıyor ve bu bebeğe de geçiyor.. Dua edin, siz önleminizi almışsınız zaten, nasipten ötesi yok, ben 2 kez düşük yaptım, 2 yıl hamile kalamadım hep ağladım artık olmayacak galiba diye, 2 yılın sonunda hamile kaldım kızım doğdu ve 5 buçuk aylıkken ben tekrar hamile kaldım 😅 bizim için yazılanı biz bilemeyiz Allah bilir.. Biz bir gül için dua ederken Allah bize çiçek bahçesi nasip edeceği için imtihanlardan geçiriyordur.. Hayırlısını dileyelim

progestan için cevap | Momy