progestan

bed0a0cf profile picture

bed0a0cf |

merhaba arkadaşlar 8 haftalık hamileyim dün kanama şikayeti ile Dr gittim düşük riski var dedi ve progestan başladı bu ilacı kullanan var mı bu ne için bu şekilde olup olup aynı durumu yasadiysaniz bilgi verebilir misiniz

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

asli1453yuksel profile picture

İlk hamileliğimde düşük tehlikesinden dolayı ilk 3 ayda 4 tane iğne olarak progestan kullandım... 2. Hamileliğimde serum olarak kullandım, 3. Hamileliğimde de hem fitil hem hap olarak kullandım... Hiçbir zararı yok merak etmeyin, düzenli olarak kullanın... Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🥰

progestan için cevap | Momy