bed0a0cf |
merhaba arkadaşlar 8 haftalık hamileyim dün kanama şikayeti ile Dr gittim düşük riski var dedi ve progestan başladı bu ilacı kullanan var mı bu ne için bu şekilde olup olup aynı durumu yasadiysaniz bilgi verebilir misiniz
bed0a0cf |
merhaba arkadaşlar 8 haftalık hamileyim dün kanama şikayeti ile Dr gittim düşük riski var dedi ve progestan başladı bu ilacı kullanan var mı bu ne için bu şekilde olup olup aynı durumu yasadiysaniz bilgi verebilir misiniz
İlk hamileliğimde düşük tehlikesinden dolayı ilk 3 ayda 4 tane iğne olarak progestan kullandım... 2. Hamileliğimde serum olarak kullandım, 3. Hamileliğimde de hem fitil hem hap olarak kullandım... Hiçbir zararı yok merak etmeyin, düzenli olarak kullanın... Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🥰