progestan ile kanama olan var mı?

Riskli GebelikHamilelik Psikolojisi
22f980c7 profile picture

22f980c7 |

progestan kullanan var mı? kanamanız oluyor mu? çok fazla değil ama peçeteye bulaşacak kadar oluyor. Günlük pedde açık kahverengi akıntılar görüyorum ama peçetede kırmızı leke oluyor. 2 gün sonra randevum var. 5 gün önce lekelenme olsun diye doktora gitmiştim, doktor lekelenme için bu ilacı verdi. yaşayan varsa yazabilir mi?

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

Fatma  profile picture

bende hamileyken kullandım. ilk başta lekelenmem oluyordu ve düşükten korumak için verdi doktor. 4 veya 5.ayda biraktim.

Yanıtlar

22f980c7 profile picture

22f980c7

ilacı kullanırken lekelenme oldu değil mi?

Fatma  profile picture

Hayır.

102559cf profile picture

102559cf

Ben de kullandım kullanırken de kahverengi lekelenmelerim oluyordu. İlerleyen süreçte sıkıntı devam etmeyince dozu azaltarak kesebilirsin dedi doktorum..

Yanıtlar

22f980c7 profile picture

22f980c7

teşekkür ederim 🙏🏼🙏🏼

792295c5 profile picture

792295c5

Ben hem iğnesini vuruluyordum hem ilacını içiyordum yine de kanama oluyordum gitmediğim doktor kalmamıştı sebebini anlayamadık ama bebek düşecek bi durumda değil demişlerdi

22f980c7 profile picture

22f980c7

içimi rahatlattınız ama yinede emin olamadım şimdi hastaneye gidiyorum. tedbiri elden bırakmayayım dedim. teşekkür ederim