e814bc03 |
Selamlar, Antalya merkezde yaşıyorum.37. Haftadayım.Sürecim çoğunlukla eğitim araştırma hastanesinde geçti, özel kısımda doktor bulamadım.Özel hastanede doktor desteği alan biri var mı bu soruya cevap verebilecek? Sigortam karşılamadığı için kesenin ağzını açmak ne kadar mantıklı? Yoksa her şeyi akışına mı bırakmak gerekiyor? Teşekkür ederim yanıtlar için şimdiden. Sevgilerimle,