Damla |
Özel aşılar hakkında ne düşünüyorsunuz? Yaptırdınız mı? Yaptırdıysanız hangileri ve herhangi bir yan etkisi oldu mu? 🙏
Damla |
Özel aşılar hakkında ne düşünüyorsunuz? Yaptırdınız mı? Yaptırdıysanız hangileri ve herhangi bir yan etkisi oldu mu? 🙏
2.ayda rotayı olduk hiçbir şey değişmedi gayet iyiydi. Bu ay menenjit olduk inanılmaz huysuzluk yaptı, bacaklardan yapılıyor o da kas ağrısı yapabilirmiş ondan sebep çok ağladı hareket ettikçe canı yandı. Size yapışık geçirmek isteyebilir bir iki gün sonrasında bir şey kalmıyor. Çok şükür ateşli 38i bulmayacak şekilde atlattık ama üstünü de ateşlenmesin diye ince de tuttum ben.