Oral dönem - Alt gaz

Yenidoğan (0-6 Ay)Uyku
7d818a5c profile picture

7d818a5c |

Bebeğim dört ay 25 günlük. Son bir aydır o kadar huysuz ki her şeyi ağzına sokmaya çalışıyor ama ağzına sokamayınca sinirleniyor ve çığlık atarak ağlamaya başlıyor. Damına baktım diş ve benzeri gibi bir şey yok yani şişlik yok ateşi yok. O kadar kolay sıkılıyor her şeyden ve o kadar huysuz ki oyalamak artık imkansız gibi. Dördüncü ay yatağından dolayı uykuları da inanılmaz kısa. Ve bitmeyen bir alt gazi var çok sesli şekilde ve çok sık alt gazi çıkıyor. Probiyotik kullanıp işe yarayan var mı alt gaz konusunda?

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

6b6db97c profile picture

6b6db97c

yeni dört aylık olduk açıkçası kendimi baya hazırlamıştım atak için ve gaz için.. kaledion adlı probiyotik ataktan önce de kullanıyorduk çok şükür şu an gazı olsa da çıkarmada sorun yaşamıyor belki gece uykusuna yakın bir iki kez ağlamıştır o da uykusu artıyor tahammülü azalıyor😅

Yanıtlar

7d818a5c profile picture

7d818a5c

Biz normalde sab simleks kullanıyorduk ama dördüncü aya girince bıraktık. Kaledion iyi geldiyse biz de deneyelim🙏🏻

6b6db97c profile picture

6b6db97c

İlk 2 ay biz de sab simplex kullanıyorduk. faydası olmadı değil ama gaz problemimiz bizim biraz normalde de fazlaydı o yüzden probiyotik daha iyi diyince buna geçtik hem florayı destekliyor hem de içeriğindeki mikroorganizmalar daha fazla biagaiden falan. çok gazlı bi bebek olmasaydı bence yüzde yüz etkili olabilirdi. bizim bağırsaklar hasarlı 😂

7d818a5c profile picture

7d818a5c

Sanırım bizim de sürekli pırt zort gidiyoruz😅🥲