Normal doğum

Bebek İsteyenlerDoğum
3ba58ff4 profile picture

3ba58ff4 |

İlk dogum hıcbirsey bilmemek kızlar dogumdan sonra dıkıs atılırken ben resmen herseyı hıssetttım ıpın cekıldiğini vs canım cok yandı normal sanıyordum sonra cevreme anlattığım da bunun yanlıs oldugu uyusturulması gerektiğini söyledi dogumda canım bu kadar yanmamıstı resmen bu normal mı yoksa gercekten bır ihmal söz konusu mu

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

0b3810ae profile picture

0b3810ae

İpin çekildiğini ben de hissettim canım hafif düzeyde yandı ama çok aşırı değildi. Bana da çok fazla dikiş atıldı.

Yanıtlar

3ba58ff4 profile picture

3ba58ff4

ben bilmiyorum ya herkes hıssetmemen lazım dıyor sırf o yuzden dogum bende travma kaldı

d045a2f0 profile picture

d045a2f0

Bende doğumda uyuşturuldu ama yine de ip çekmesini ve yanma hissettim normal bi durum bölgesel uyuşturmada hissediliyor birazda olsa

8xn2j7tb2k profile picture

Benim de çok büyük travmam var doğumla ilgili. Öyle ki bir daha açmamak için o bölgeyi tek bir kontrole bile gitmedim ardından. Keserken uyuşturulmadım. Sıcak kan akışını hissettim sadece. Doğum sancısı ile o kesiğin acısı gelmedi bile. Sonrasında dikilirken beni uyuşturdular ama yine de hissettim. Uyuşturulmadığına emin misin? Sadece hissetmekle kalmazsın çok acır çünkü. Bağıra bağıra dikilirsin yani. Hissetmek çok normal ama lokal anestezi çünkü

Yanıtlar

3ba58ff4 profile picture

3ba58ff4

Of hıc bılmıyrm ne yapıp ne ettiler