fdbd42f7 |
Az önce Nar eksik kıvamında bir güzel geldi ona Nişan mı deniliyor bilmiyorum Doğum ne zaman başlar Bu geldikten sonra Hastaneye gitmem gerekiyor mu
fdbd42f7 |
Az önce Nar eksik kıvamında bir güzel geldi ona Nişan mı deniliyor bilmiyorum Doğum ne zaman başlar Bu geldikten sonra Hastaneye gitmem gerekiyor mu
Evet nisanmis bu ama sancım vs yok gelmedi yani ağrı da çekmiyorum bebek Sefalik pozisyonda bekliyormuş çatı ya girmemiş daha ama , Doktor 1 hafta içinde doğum olur dedi