Nesneleri elinde taşıması

hatunaysegelici profile picture

hatunaysegelici |

Merhaba oğlum iki yaş 3 aylık, yürümeye başladığından bu yana bazı sevdiği oyuncaklara takıntılı Evvelde ineği çok severdi ineğiyle markete gider ineğiyle uyur devamlı onu taşırdı. Şimdi de bazı sevdiği arabaları alıyor onları dışarı taşıyor onlarla yatmaya gidiyor. Çocukta bir problem mi var yoksa herkesin çocuğunda var mı? Doktora sorduğumda çocukların taşıdıklarını bir görsen falan dedi.

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

Fatma  profile picture

merhaba, aynı durumu arkadaşım çocugunda yaşıyor. Çocuklar kendini güvende hissetmek için evlerinden bir eşya taşıyormus yanında. Hatta en son elinde silgi vardı o denk gelmiş. Normal bir durum anladigim kadarıyla.