Merhabalar Feyzan hanım ve forumdaki arkadaşlar Göğsüm yara oldu ve ilk memeyi verdiğim de çok acı bi ağrı oluyor garmastan pomat kullanıyorum fakat göğsümü yıkamam gerekiyor mu emzirmeden önce bazı kremlerde gerek olmadığı söyleniyor bunda da öyle mi acaba ?
Meme ucu
Cevaplar
Benim de aşırı yara oldu hatta neredeyse kanayacaktı gümüş kapaklar biraz pahalı geldi tek bir kere kullanmak için bende göğüs kalkanı kullandım hem sütüm damlayınca içine giriyordu hem de meme ucum hiçbir yere değmiyordu bende pomatı ince şekilde sürüp kalkanı kullandım bir günde yüzde yetmiş düzeldi yaralar ve bir sonraki emzirmede temiz bir bezle sadece kalmışsa kremi sildim yıkamaya gerek yok