Meme reddi

zeynepselcuk profile picture

zeynepselcuk |

Bebeğim 2.5 aylık meme reddi yaşıyoruz ne yaptıysam döndüremedim uğraştığım zamanlarda aşırı sinirleniyor ısrar edip soğutmakta istemiyorum napıcağımı şaşırdım😢 ilk zamanlar sütüm yetmiyordu mama takviye veriyorduk avent biberonla hiç sıkıntı olmamıştı taa ki 1 bucuk ayından sonra herşey değişti. Bir dönem aşırı meme ucu yrasından dolayı sağıp vermiştim o dönemden sonra meme reddi oldu (2-3 gün sürmüştü) ayrıca silikon uçla emiyordu ona alışmıştı ilk zamanlarda göğüs ucu yarasından silikon ucu önermişlerdi daha rahat emziriyordum şimdi bütün silikon uçlarını denedim yine tutmuyor silikon ucu ağzına aldığı gibi tiksinir şekilde hareketler yapıyor kaşık biberonla istemiyor morartıyor kendini hemen doymak istiyor eds yöntemini yapmaya çalıştım ama başarılı olamadım ikili pompa aldım sonunda sürekli sağıp veriyorum ama cok zor böylede bu durumu yaşayan varmı siz neler yaptınız 😔

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

Lavinia profile picture

Merhaba benim de bebeğim 2 bucuk aylık ve meme reddi yapıyor bazı günler hiç emmmiyor bazı günler 1 kere emiyor son günlerde emzirme pozisyonunda bile ağlamaya başlıyor sizin bebeğiniz döndü mi memeye acaba