Manuel pompa almalı mıyım?

7748d078 profile picture

7748d078 |

Merhaba, 5 aylık bebeğim var. Lansinoh’un eller serbest süt sağım pompasını kullanıyorum. Nisan’da işe başlacağım. Evden çalışıyorum ama yine de o yoğunlukta daha kuvvetli bir sağma makinesine ihtiyacım olur mu sizce? Elektronik almak istemiyorum. Belki manuel alabilirim diye düşündüm. Kullananlar varsa yorumlarınızı alabilir miyim?

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

dilandemir9595 profile picture

Manuel eziyet bence ben mochi eller serbestini bebeğim doğduğundan beri kullanıyorum ve çok memnunum