ccaa1e62 |
Bebelac Gold mama kullanan var mı? Sma comfort kullanıyorum ona geçmeyi düşünüyorum sizce nasıl
ccaa1e62 |
Bebelac Gold mama kullanan var mı? Sma comfort kullanıyorum ona geçmeyi düşünüyorum sizce nasıl
Bebelac için tatlı bir mama demişlerdi bana eğer anne sütü destekli gidiyorsanız meme reddi olabilirmiş. ben hipp kullanıyorum memnunum. mama konusu bebekten bebeğe değişkenlik gösterir deneyerek bulabilirsin
Yanıtlar
Ben emziriyorum bebeğimi ama kullanmam gerekirse de golden goat almıştım ilk günler sütüm yokken memnun kaldım kullananlar da hep memnun içerik açısından da çok güzel e bebek de satılıyor bakabilirsiniz