mama sorunu

Yenidoğan (0-6 Ay)Doktor & Hastane
melisa.2121 profile picture

melisa.2121 |

merhaba arkadaşlar mama sorunu yaşıyoruz bebeğim 2 buçuk aylık doğduğunda beri Bebelac mama veriyordum ama bebeğime hiç kilo aldırmadı sürekli kusma yapıyordu dün değiştirdim Aptamile başladık ama dünden beri bebeğim iyi diğil çok kusma yapıyor ve ateşi çok çıkıyor adama mama uymadığı için olabilir mi ilk bebeğim olduğu için bilmiyorum

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

tugceaa08 profile picture

Canım sen direk doktora git onunla konuş o yönlendirsin ateş çıktığı için önemli

0fb8492e profile picture

0fb8492e

Kusması normal olmayabilir doktorunuza danışın bencede birde ek olarak içereği temiz ve kilo aldıran mama olarak bayb goat deneyebilirsiniz