merhaba arkadaşlar mama sorunu yaşıyoruz bebeğim 2 buçuk aylık doğduğunda beri Bebelac mama veriyordum ama bebeğime hiç kilo aldırmadı sürekli kusma yapıyordu dün değiştirdim Aptamile başladık ama dünden beri bebeğim iyi diğil çok kusma yapıyor ve ateşi çok çıkıyor adama mama uymadığı için olabilir mi ilk bebeğim olduğu için bilmiyorum
mama sorunu
Yenidoğan (0-6 Ay)Doktor & Hastane
Cevaplar
Canım sen direk doktora git onunla konuş o yönlendirsin ateş çıktığı için önemli
0fb8492e
Kusması normal olmayabilir doktorunuza danışın bencede birde ek olarak içereği temiz ve kilo aldıran mama olarak bayb goat deneyebilirsiniz