5 aylık oldu kızım ama gaz problemimiz var hipp combiotic kullandım tek denediğim marka bu ve değiştirmek istiyorum çok huzursuz ve karnı şiş sürekli, tuvaletinide zor yapıyor ve yeşilimsi çıkıyor. Yardımınıza ihtiyacım var bebeğinize gaz yapmayan mama önerisi verebilir misiniz?
Mama önerisi
Cevaplar
08fbd163
Bende ilk 3 ay hipp kullandım şuan 4 aylık olduk bebelac gold konfora gectik 1 aydır kullanıyoruz çok memnunuz denemenizi tavsiye ederim
Yanıtlar
bende yaklasık ıkı ay kullandın hipp mamayı başta çok güzeldi ıyı geldı son ıkı hafta bebegımde koşmalar karın ağrısı vardı zaten mamanın rengıde sarıydı hemen değiştim eskı mamamıza geçtik sma optipro
08fbd163
Sma markayı bende çok duydum fakat toplatıldı gibi söylemler çıkıvs açıkcası risk almadım
evet sıkıntılı olanlar toplatıkdı zaten o serıleri sunmadılar piyasaya zaten böyle bişeyi hıc bır marka göze alamaz
08fbd163
“evet sıkıntılı olanlar toplatıkdı zaten o serıleri sunmadılar piyasaya zaten böyle bişeyi hıc bır marka göze alamaz”
- elifk6637
Aynen öyle peki sma kullanırken bebeğinizin kilo alımı nasıldı acaba
Bize doktor Vicol vermişti bebeğime iyi geldi hem de tadını da sevdi ben ilk aylar kullandım sonra gaz problemi bitti bir şişe aldım sadece onu bitirdik daha almadım.
“Bize doktor Vicol vermişti bebeğime iyi geldi hem de tadını da sevdi ben ilk aylar kullandım sonra gaz problemi bitti bir şişe aldım sadece onu bitirdik daha almadım.”
- iremnazli859
Gaz damlası olarak söylüyorum bir de bunu deneyin gazlı olunca
ben Bebelac kullandım iki çoğuma da ama gaz illaki yapıyor bildiğim kadarıyla gaz yapmayan mama yok 😅
Bende hipp combiotic kullanıyordum, çok gaz yaptı 2.5 aylıkken doktorumun önerisi ile sma comfort a geçtik ve 2 gün içerisinde gaz problemimiz ortadan kalktı.
Yanıtlar
comfortu bana da önerdiler ama bulamadım ben depolarda yokmuş sız nerden alıyorsunuz?