Mama

Yenidoğan (0-6 Ay)Emzirme
818a77af profile picture

818a77af |

Merhaba ☺️ Rahatsızlık vermek istemem ama kafama takılan bir şey var size sormak ve danışmak istedim . Cevaplayabilirseniz de çok memnun olurum. 14 haftalık bir bebeğim var . Süt sağdığımda sütüm az geliyor . Bazı durumlarda bebeğimi anneme ya da kayınvalideme bırakmam gerekiyor ama bırakamıyorum. Çok sık olmamak şartıyla bu gibi durumlarda mama versem meme reddi yaşar mıyız ? Bizim için sorun oluşturur mu ? Teşekkür ediyorum. İyi günler dilerim 🙏🏼☺️

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

332ffe54 profile picture

332ffe54

Bebeğe ve biberona göre değişiyor bu durum🥲 Denemeden bilmek mümkün değil🥲

kuflimon profile picture

merhaba, ben aynı durumu yaşadım. Biberon tercihinde anne meme ucu takliti olan marka var. süt akış hızınıza göre başlık tercih ederseniz red yaşamazsınız. ben biraz hızlı akışlı biberon kullandım bilinçsizce. bu kez memede akış yavaşladığı zaman çıldırıyordu. mecbur memeyi sağıp ya da mama hazırlayıp takviye yapmak zorunda kaldım. şimdi ise günde sadece 1 öğün anne sütü verebiliyorum onda maximum 50 cc çıkıyor sağdığım zaman. geri kalan öğünler tamamen mama...

Yanıtlar

9bdac175 profile picture

9bdac175

Hangi Marks acaba o

kuflimon profile picture

Philips Avent. 1 den başlayıp sanıyorum 5 6 ya kadar devam eden biberon emziği var. şahsım adına meme akışına en yakın olan ucun 2 numara olduğunu düşünüyorum. ben maalesef 4 numara kullanıyorum hızlı akışına alışık olduğu için. ama hiç biberon kullanamadı iseniz bu biberonu öneririm

a97572bb profile picture

a97572bb

Avent bizde meme reddi yaptı. Dikkat edin mümkünse hiç kullanmayın derim

Sibelyılmaz profile picture

Bu bebeğe göre değişiyor benden 3 ay önce çok yakın arkadaşım doğum yaptı avent biberon ile verdi meme reddi oldu ben doğum yaptım aynı biberon aynı akış ile verdim meme reddi olmadı üstelik bir süre sonra bebeğim biberonu reddetti bu biraz şansa ya hiç vermeyeceksiniz ya da göze alıp deneyeceksiniz

Yanıtlar

kuflimon profile picture

biberonu reddetmiyor aslında. akış hızını reddediyor. bunu anlatmak istedim cevabımda. 2 numara başlığı reddetti. 3 numara aldım reddetti. sonunda 4 numarayı kabul etti. memeyi de 2 numaradan daha yavaş geldiği için, öncesinde de lansinohun biberonu ile ilk biberon deneyimi yaşadığı ve o daha hızlı aktığı için reddetti. hızlı akış istiyorlar büyüdükçe

8xn2j7tb2k profile picture

2,5 aylık oğlum ve işe başladım. Süt sağıyorum babası biberon ile veriyor. Öncesinde de doğumdan 10 günlük olanaa kadar memeyi reddetmiş biberonla beslenmişti. Hastaneden emzirme desteği almış, memeye alışmıştık. Eskisi gibi olmaktan korktum ama olmadı. Hem biberon hem meme devam ediyoruz. Denemeden bilemezsiniz ama biberondan memeye geçişi yaşamış biri olarak söylüyorum, o kısmı sabır gerektiriyor. Hemşiremizin meme tutturmak için yaptıklarını da paylaşırım ihtiyacınız olursa Bu arada biberon olarak sadece avent kullandım. Numaraları var. Ayına göre seçmelisiniz.