İlk aylar kucağında uyutup sonrasında yatağa alıştırabilen var mı? Nasıl olacak
kucaktan yatağa
Cevaplar
Herkes tercih etmez ama beşikte sallama ile ayakta sallama aynı bence.. Ayağınıza alıştırın, uyuduğu yerde bırakın, güvenlik önlemlerini alıp... Beşiğe alışan bebekler başka türlü uykuyu da kabul etmiyor, bi tatile gitsen beşik taşımak zorunda kalıyorsun, oturmaya bi arkadaşına gitsen sıkıntı yaşıyorsun... O yüzden en güzeli ayakta hafif sallama.. 3. Çocuğum şu an 3 aylık emerek uyuyor, uyansada beşiğine koyuyorum ama beşikte sallamıyorum, kendi kendine uyuyor.. Ayakta sallanınca hemen dalıyor uykuya zaten hem sizde ayakta sallarken uzanıp uyuyabilirsiniz, bi çay kahve içip yemeğinizi yiyebilirsiniz.. Hep öyle büyüttüm ben çocuklarımı