Korku…

bed35d85 profile picture

bed35d85 |

Herkese merhaba belki de bu uygulama yeri değildir ama kime paylaşacağımı nasıl içimi açacağımı bilemiyorum hissettiğim korku ve endişe içinde hapsolmuş durumdayım. Eminim benim gibi diğer annelerde de aynı durum bu olaylar yüzünden vardır. Ben 6 Şubat depremini yaşamış biriyim şükür ki ailemizden kayıp olmadı o sene nişanlıydım. Şu an evliyim ve 6 aylık kızım var, sevdiğime kavuştum hayalimiz olan yuvayı kurduk rabbim dünyalar güzeli kızımızı sağ salim kucağımıza almayı nasip etti ama bu epstein olayları tekrar gündemde ve ben artık uyuyamaz oldum biz nasıl bir çağa denk geldik evlatlarımızı nasıl büyüteceğiz nasıl okula, kursa, parka… götüreceğiz… Allah hepimizin evlatlarını korusun. Depremde kaybolan çocukların ailelerine kötü haber göndermesin inşallah hepsi sağ salim ailelerine kavuşur 🥺🥺🥺🙏🏻🙏🏻🙏🏻

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

Fatma  profile picture

Haberleri izlemeyin, tvden uzak durun. Dua etmeye, iyi insanlar yetiştirmeye devam edelim. Rabbim evlatlarımızı ve tüm çocukları korusun.

Korku… için cevap | Momy