kızlar acılll

97efa6b7 profile picture

97efa6b7 |

kızlar 1 senedir deniyoruz doktora da gıttık hersey normal dedı hatta gecen ay kadın doğum uzmanı bı ılı ay ıcınde oluşur hamilelık dedı folık asıt de kullanıyorum reglıme 3 gün var sanırım bu ay da hamile degılım yardımcı olurmusunuz aynı durumu yasayan ya da hamilelik için önerebileceginiz seyler var mı

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

lucyliam97 profile picture

Yumurtlama testi alın, Pozitif olduğunda o günleri değerlendirin ben o şekil hamile kaldım. Umarım yakın zamanda gebelik oluşur.

kızlar acılll için cevap | Momy