Kimyasal gebelik şüphesi

8eb91a60 profile picture

8eb91a60 |

2-5 nisan arası regl oldum 10 nisan gibi lekelenmem gelmeye başladı. Tuvalete girince anlayabiliyorum 18 nisanda erkn gebelik testi yaptım pozitif aynı gün kan testi yaptım 16.69 beta hcg çıktı kanamam az az hala devam ediyor kimyasal gebelik midir bunu yaşayan var mı merak ediyorum.

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

Zeynep  profile picture

Kadın doğum doktoruna gitmediniz mi ? o sizi aydınlatırdı