93555b0f |
Merhaba bir hafta önce acilde beta verdim değer 2380 çıkmıştı lekelenmem vardı progestan başladım bugün de tekrar muayene oldum kese yolk sac görünüyor ama küçük kalmış dedi beta baktı oda 6999 çıktı bu durumu yaşayan var mı bir hafta sonra tekrar gel dedi ne yapmalıyım folidevit de başladı