Merhaba , Sürekli kasık ağrım oluyor , olmadığı gün yok nerdeyse . Doktor rahim genişliyor ondan diyor ama sürekli olması beni endişelendiriyor. Çoğu hamilelikte böyle midir?
Kasık ağrısı
Cevaplar
Geçmiş olsun 💐 Çoğunlukla bebek aşağıya doğru inerken baskı yaptığı için agrir. Ebemiz öyle demişti. Gebeliğimin son iki ayı sürekli kasık ağrısı ile geçti. Parasetamol alarak rahatlamaya çalışın 🌸