0b190c11 |
28+4 gebeyim ara ara özellikle sağ kasıkta hafif ağri oluyor normal mi?
0b190c11 |
28+4 gebeyim ara ara özellikle sağ kasıkta hafif ağri oluyor normal mi?
bebek büyüdüğü için baskı oluyor olabilir ama durulmucak kadrsa Dr gitmenizi tavsiye ederim
0b190c11
“bebek büyüdüğü için baskı oluyor olabilir ama durulmucak kadrsa Dr gitmenizi tavsiye ederim”
- ayseguldasdemir71
Yok şükür o kadar değil sürekli de değil arada bir oluyor
Yanıtlar
durulmucak gibi olursa korkun direk hastaneye gidin sağlıkla kucağıniza alin