selamlarım, bir haftadır falan karın ağrım var bebeğim 19+3 günlük günlük nadir aralikl oluyor, birde sanki regl olucakmis gibi sancı oluyor sebebi nedir sizce. kontrol günü de ağrım vardı doktor bir sorun görmedi ama endişelendim
karin ağrısı
Hamilelik PsikolojisiGebelik
Cevaplar
Rahim büyüdüğü için ağrı olabiliyor