ba1579da |
Merhaba arkadaşlar 5+4 günlük hamileyim tüp bebek tedavisiyle hamile kaldım dün kese kontrolü için alttan muayene yapıldı bugün hafif kanama başladı böyle bir durumla karşılaşan varmı ?
ba1579da |
Merhaba arkadaşlar 5+4 günlük hamileyim tüp bebek tedavisiyle hamile kaldım dün kese kontrolü için alttan muayene yapıldı bugün hafif kanama başladı böyle bir durumla karşılaşan varmı ?
Sabah görüştüm prolutex verdi vurdum hemen fitili transferden beri kullanıyorum zaten tekrar muayene felan etmeyince bi panik oldum emin olamadım ya başka doktora mı gitsem diye düşündüm