kanama kalp atışı

GebelikRiskli Gebelik
6ec2d9c2 profile picture

6ec2d9c2 |

Dün akşam hafif kanamam oldu 6 haftalık hamileyim kese çevresinde kanama olmuş kalp atışı yok dedi kürtaj yapalım dediler.Başka bir doktora gittim aktif bir kanaman yok kalp atışı için daha erken dedi başına böyle bişey gelen varmı

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

aa24efa8 profile picture

aa24efa8

kalp atisini 7 ve 8 hafta arası duyuluyor diye hatırlıyorum. beklemekte fayda var. İlk dönemler kanama olabiliyor.

Yanıtlar

6ec2d9c2 profile picture

6ec2d9c2

doktor olmucak duaya amin denmez dedi istersen bekle ama fayda etmez gibi konuştu ama kanamam durdu ağrı ve sızım yok

aa24efa8 profile picture

aa24efa8

ne kadar kötü konuşmuş. sen yinede başka doktorlara da git arkadaşım. sonuç ne olursa olsun içinin rahat olması lazım.

6ec2d9c2 profile picture

6ec2d9c2

ağrım kanamam yok doktor kalp atışı için 20 mayısta gel demişti zaten ne yapcağımı bilmiyorum

f40527ae profile picture

f40527ae

Merhaba benimde tam 6.haftada kanamam oldu ama miktarı ve rengi önemli 8.haftadayım ve kalp atışını ilk kez duydum. Yani kalp atışını bazen geç duyabiliyorsun. Senin tercihin tabiki ama bence 2. Doktorla devam et ve stresten uzak dur,dinlen

Yanıtlar

6ec2d9c2 profile picture

6ec2d9c2

az bişey kırmızı kan geldi o kadar.Gereçkten doktor ne kadar önemliymiş kürtaj ol dedi direl

88e9e8b5 profile picture

88e9e8b5

2.doktora göre hareket edin kadın doğum sekreterliği yaptım 6 yıl bazen geç döllenme olablilir her kanamada düşük vs anlamına gelmez oğlumda benimde kese etrafımda kanama alanı vardı zamanla geçti ilk doktorun çok erken düşündüğü kanaatindeyim

8943668a profile picture

8943668a

kalp atışı için erken ya biz de 7 -8 arası duymuştuk. Bence de iki doktorla ilerle. Kanamam benim de oldu hem de bayaaa yoğun bi kanamaydı. Bi problem yaşamadık.

serminyildiz56 profile picture

Ben de 5 haftalık hamileyim dün akşam kanamam oldu doktora gittim gözlem altına aldı 1 gece yattım kanamam kesildi kese yerinde duruyor. yine de tedirginim genetik tüp bebek benimki.