Kanama

Riskli GebelikHamilelik Psikolojisi
e4e4e5e9 profile picture

e4e4e5e9 |

Evet hanımlar 9+3 te kesenin sağ üstünde kanama alanı gördü ama ben de leke flen olmadı. Hemen progesteron ve kasılma önleyici hap verdi. 2-3 gün önce karnım seyirmeler olmuştu. Ama doktor her seferinde kanama leke yoksa sorun değil ayağa kalkma yat diyordu. Bebek sağlıklı ama kanama geçer mi? Böyle bir durum yaşayan var mı geçti mi sonradan?

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

1ab7cab0 profile picture

1ab7cab0

Benim de benzer zamanlarda kanama alanı vardı kontrollerde takip edildi kendi halinde kalıp keseye dahil olmuş demişti doktorum. Ben de lekelenme de olmustu. Ben de ilac kullanmıştım şükür simdi daha iyiyiz..

60b45f0b profile picture

60b45f0b

Benim kanama alanım yoktı ama kanamam vardı bende progesteron iğneleri ve haplarına başladım 8.haftada oldu 1aydır devam ediyorum kullanmaya ama kanama alanı sık olan bileymiş çevremdekilerde de oldu sağlıkla kucağımıza alalım inşallah