e4e4e5e9 |
Evet hanımlar 9+3 te kesenin sağ üstünde kanama alanı gördü ama ben de leke flen olmadı. Hemen progesteron ve kasılma önleyici hap verdi. 2-3 gün önce karnım seyirmeler olmuştu. Ama doktor her seferinde kanama leke yoksa sorun değil ayağa kalkma yat diyordu. Bebek sağlıklı ama kanama geçer mi? Böyle bir durum yaşayan var mı geçti mi sonradan?